REJESTRACJA

Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, wiemy, że nie zawsze masz czas żeby rejestrować się w sklepie, pamiętaj jednak, że tylko będąc zarejestrowanym użytkownikiem możesz na bieżąco śledzić status swojego zamówienia.

ZAMÓWIENIA

Czy mogę wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie, a chciałbyś je zmodyfikować skontaktuj się z nami jak najszybciej i poinformuj nas o tym. Wspólnie postaramy się dokonać zmian w zamówieniu. Tel 604 79 78 75 | recepcja@poczuciepiekna.pl

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy zamówiony produkt może być wysłany bezpośrednio, jako prezent do osoby, którą chcę obdarować?

Oczywiście, wiemy, jak ważna jest taka forma prezentu i czas, dlatego zapakowany będzie od razu w postaci prezentu. Dokonując zakupu wpisz odpowiednie dane osoby obdarowanej i ciesz się, że już niczym nie musisz się martwić.

PŁATNOŚCI, REKLAMACJE, ZWROTY

Jakie są formy płatności?

Wychodzimy a przeciw Twoim potrzebom, wybierz najodpowiedniejszą formę płatności dla Ciebie: przelew, szybki przelew, pobranie, gotówka/karta przy odbiorze.